🏃Åben Klubaften i Aarup Løbeklub 🏃‍♀️

Tirsdag den  10. maj 2022 klokken 17.30 – ca. 20.00

Mødested: Klubhuset – Stadionvej 13, 5560 Aarup.

Årup løbeklub vil gerne invitere medlemmer og interesserede “ikke medlemmer” til en hyggeaften, hvor vi fĂĽr besøg af konsulent Julie fra DGI.

Vi skal snakke om hvad motiverer dig og giver dig god energi til at vÌre medlem af løbeklubben og hvordan für vi en endnu bedre løbeklub.

Program for aftenen:

Vi skal vÌre aktive i ca. en time hvor Julie vil stü for trÌningen. Derefter vil der vÌre lidt spiseligt i klubhuset, samt en snak om hvad du mener er godt i klubben og hvad der skal gøres mere af.

Vi håber på god opbakning til arrangementet, da vi har rigtig meget brug for jeres input 🙏🤩

Arrangementet er gratis, men det er behov for tilmelding i forhold til bestilling af mad. Tilmelding skal ske pĂĽ mail til aaruplobeklub@gmail.com, senest den 7 maj 2022.