Hvem er vi

Hvem er vi:

Aarup løbeklub er en klub for alle motionister, der ønsker at motionere ud fra de behov og ønsker der er. Vi rummer både helt nye løbere, samt de mere erfarne.

Formål:

Klubbens formål er at samle løbeinteresserede i Aarup og omegn til motion og kammeratligt samvær.

Alle er velkomne både børn og voksne og vi værdsætter sammenhold og socialt samvær.

Træningen:

Vi mødes ved AB’s klubhus ved fodboldbanerne på Stadionvej. Om torsdagen løber vi i grupper med tovholdere som tilrettelægger træningen med valg af rute, hastighed og andre sjove ting så som fartleg og interval træning. Tirsdag og søndag mødes vi lidt mere frit hvor folk finder sammen i grupper og løber en tur. Indimellem byder vi også på forskellige anderledes træning så som skovfitness, bakkeløb, intervaller, forskellige øvelser og løb m.m – se vores løbeprogrammer under træning.

Se træningstider og gruppe inddelinger under siden “Træning” øverst på forsiden.

Kom og mød op – det er aldrig for sent at starte!

Bestyrelse:
Sonni Sandá, Brigitte M. Petersen, Maria H. Jørgensen, Inge Thorup, Peter Yannick Strømlev

Suppleanter:
Martin Juhl Nielsen, Edith Dahl