Træning

Vi mødes ved Aarup Boldklub klubhus ved fodboldbanerne, Stadionvej 13, 5560 Aarup [kort].

Klubben har både løbe og gå hold med tovholdere.

Om torsdagen løber vi generelt alle samlet med tovholdere som tilrettelægger træningen med valg af rute, hastighed og andre sjove ting så som fartleg, bakkeløb og interval træning. Tirsdag og søndag mødes vi lidt mere frit hvor folk finder sammen i grupper og løber en tur. En gang om ugen – skiftevis tirsdag og torsdag – har vi skovfitness for dem som vil som Gitte styrer.

Udover det mødes gå holdet også torsdag formiddag klokken 10 hvor Merethe styrer slaget.

Vi har programmer for dem som kun vil løbe 5 eller 10 km samt programmer for dem som vil træne til ½ eller hel marathon.

Klubben består af løbere på alle niveauer så alle kan finde en passende makker/gruppe de kan følges med under træningen.

En løbeklub for alle