Kære alle,
Først rigtig godt nytår til jer alle, vi håber i er kommet godt igennem det og ser frem mod et 2021 hvor vi forhåbentligt må være lidt mere sammen.
Vi følger stadig udmeldinger omkring forsvarlig håndtering af løbeklubbens aktiviteter, vi ønsker at i alle respekterer de retningslinjer vi melder ud så vi sammen kan passe bedst muligt på hinanden.
Vi må heldigvis stadig gerne mødes og nyde den friske luft – dog i mindre grupper på max. 10 – dette er også gældende når vi står ved stadion og venter på hinanden.
Vi løber / går stadig tirsdage kl. 17.30, torsdage kl. 18.00 og søndage kl. 10.00.
Vi håber på at kunne starte en ny sæson op til april, og vi har derfor besluttet at der indtil da ikke vil blive udleveret et egentligt løbeprogram, der vil ikke være tovholdere på de enkelte hold og der vil ikke blive opkrævet kontingent – DOG vil der være muligt at nyde fællesskabet i klubben 3 gange i ugen og vi vil hver anden tirsdag sende “dagens træning” ud via facebookgruppen (er du ikke med endnu, kan den findes her: https://www.facebook.com/groups/378025805622743) Dagens træning vil være intervaller, bakketræning mv. som hver gruppe selv står for og gennemføre. Vi vil selvfølgelig gerne se billeder fra træningerne inde i facebookgruppen.
Når sæsonen starter op har vi brug for tovholdere – vil de af jer der stadig er klar til og løfte opgaven – og de der gerne vil høre lidt mere henvende sig til Gitte så vi kan få koordineret hvordan vi fordeler os – vi er meget interesseret i at både eksisterende og nye tovholdere føler sig klædt på til opgaven, så lad os også få en snak om eventuelle kurser. Som tovholder “binder” man sig for at stå for træningen om torsdagen på sit hold, men vi hjælper selvfølgelig hvis du er forhindret – man kan godt være flere om at deles om et hold.
I efteråret har aktivitetesgruppen været i arbejdstøjet da vi arbejder på at klubben skal organiseres selvstændigt under Aarup Boldklub frem for som det er i dag, hvor vi er under gymnastikafdelingen. Vi er så langt i dette arbejde at der var fundet dato for den stiftende generalforsamling MEN også her kommer restriktionerne i vejen, da vi ikke må mødes alle sammen – derfor har vi udskudt generalforsamlingen indtil videre.
Som selvstændig forening betyder det at vi skal have en valgt bestyrelse bestående af 5 medlemmer + 2 suppleanter. Alle opfordres til og overveje og stille op til bestyrelsen – ønsker du at høre mere om dette arbejde er du velkommen til at tage fat i Inge eller Gitte. Som medlem vælges du for enten 1 eller 2 år og der vil være ca. 6 møder om året. Bestyrelsen konstituerer sig selv efter generalforsamlingen.
Vi ses i klubben 🙂