Vi løber alle veje i Aarup

Vintermånederne kan være lange som løber. Det er koldt, blæsende og mørkt. Her i klubben plejer vi at holder tirsdags- og torsdagsturene indenfor bygrænsen, så vi løber under gadebelysningen, men det er altså ikke det samme som at løbe ude i skoven og det bliver let de samme ture uge efter uge.

Derfor har vi i Aarup Løbeklub sat os et mål om at alle løbe alle veje indenfor byskiltene i løbet af vinteren. Med alle veje mener vi selvfølgelig hver en meter – alle veje, fra ende til anden, inklusiv blinde veje, vendepladser med videre. Vi har givet os selv tirsdag og torsdage fra den 30. november til den 1. marts.

Så hvis der kommer en flok pustende løbere forbi dit vindue, ved du at din vej er dækket 🙂

Her på kortet vil du kunne følge fremskridtet