Opstart efter sommerferie 2019

Opstart i Aarup løbeklub efter sommerferien, for både nye medlemmer og nuværende medlemmer.

Søndag d. 11.08.19 kl. 09.00

ved klubhuset, Stadionvej 13 i Aarup

Vi starter med at løbe eller gå en tur. Derefter er der fælles morgenkaffe og information om efterårssæsonens programmer

Aarup løbeklub er for alle, der vil gå eller løbe.

Frisk luft, motion, fællesskab og ikke mindst mulighed for at nyde den flotte natur, som vi har omkring Årup. Hvis du synes det lyder godt, er Årup løbeklub noget for dig.

Vi løber og går:

tirsdage kl. 17.30, torsdage kl. 19.00 og søndage kl. 10.00.

Du behøver ikke at kunne komme hver gang, eller hver uge – vi er her når du har tid.

Flere slags hold:

Der er hold for dem der vil gå, hold for power walk, løbe/gå hold(opstartshold), løb på 5 km, 10 km samt hurtigt og langsomt halvmaraton og evt. maraton. Om torsdagen vil der være tovholder på alle hold. Du behøver ikke at være øvet før du starter i klubben, der er plads til alle!

Vi har jævnligt arrangementer både i og ude af Aarup.

Fællesskab:

Vi mødes alle efter løb/gang den sidste torsdag i måneden til socialt samvær i klubhuset.

Kontingent:

Det koster kun 150 kr. at være medlem resten af 2019. Alle nye medlemmer får en refleksvest.

Der er altid mulighed for at komme med input og gode ideer til aktivitetsudvalget i klubben.

Kom og få en god oplevelse i godt fællesskab, frisk luft, motion og følg naturens gang

Kontaktpersoner: Gitte Jensen 22251026 eller Inge Thorup 60561354

Hilsen Aarup løbeklub