De Tre Toppe løb 2024

Et hyggeligt og spændende oplevelsesløb med unikke natur- og kulturoplevelser.

Har du lyst til en helt speciel oplevelse i naturen? Så meld dig til dette løb, der vil være optur, højdemeter, flot natur og et smukt udsyn over Højfyn. Du vælger selv om du vil løbe en halvmaraton (21 km) eller om du vil løbe eller gå 8,5 km.

“TreToppe” går i varieret terræn, på stier, veje, bakker og skovbund, og du kommer op på enten to eller tre flotte toppe: Frøbjerg Bavnehøj, Dyred Banke og Brændholt Bjerg.

Aarup Løbeklub og Tommerup Idræt inviterer igen i år til et skønt oplevelsesløb, hvor der er lækre sponsorerede godteposer med alt godt fra de højfynske butikker, og pizza når du kommer i mål🥳🏆

Her får du et flot og unikt løb, der giver mulighed for at løbe over 2 eller 3 af de højeste punkter på Fyn, Frøbjerg Bavnehøj (130 m.o.h.), Dyred Banke (123 m.o.h.) og Brændholt Bjerg (115 m.o.h.).

Det er muligt at tage dine børn med, der vil være bål og andre sjove aktiviteter, så børnene også får en hyggelig dag

Se mere her samt tilmelding: De Tre Toppe 2024

Billeder fra løbet i 2022 kan findes her: Billeder De Tre Toppe 2022